Best WordPress Hosting
 

Figyelmeztetésben részesítettek egy fizikatanárt, mert levetítette a 444 Valótlanul című filmjét az egyik óráján

Szülők panaszolták be az igazgatónál a fizikatanárt a Budapesti Piarista Gimnáziumban, amiért levítette a karaktergyilkosságokról szóló dokumentumfilmet a diákoknak az óráján.

Gyerekvásárlással és Gyurcsánnyal támadja a kormánypárti média az ELLE címlapjára került meleg párt

Hlatky-Schlichter Hubertet és Szegedi Lászlót azzal vádolja a fideszes propagandahálózathoz tartozó Bors, hogy béranyától van gyerekük. Azt is állítják, az egykori amerikai nagykövet intézte azt a babát, amivel közösen szerepeltek az ELLE címlapján.

A TV2 ezentúl minden este beismer néhány hazugságot Juhász Péterről, amíg el nem fogynak a beismerni valók, de a bocsánatkérést mellőzik az álhírterjesztésért és a hírigazgató is a helyén maradt

Szombaton este újabb „epizódjához” érkezett minden idők legszürreálisabb „televíziós sorozata”, mely a közpénzfinanszírozott TV2 Tények című hírműsorában látható, ugyanis a pénteki esti adáshoz hasonlóan megint elismertek néhány hazug állítást, amelyet a csatorna terjesztett az ellenzéki Együtt volt pártelnökéről közel 7 éve. A magyar kereskedelmi televíziózás 25 éves történetének valaha volt legdurvább és legszégyenteljesebb hírhamisítási botránya után is a helyén maradhatott Gecse Vivien (korábbi nevén Szalai Vivien) hírigazgató, és a TV2 pr-osztálya kitérő jellegű választ adott a Media1 azon kérdésére, volt-e bármilyen fegyelmi, személyi következménye a hírhamisításoknak a hírigazgatóra és munkatársaira nézve. Több hónapja a hírigazgató is hallgat a hírműsor körüli botrányok ügyében. A TV2 lapunkkal közölte: remélik, hogy az elégtétel mostani formáját Juhász Péter felperes elfogadja majd.

27 hazugságbeismerő közlemény közzétételére és 5 milliós sérelemdíj fizetésére kötelezi az Origo kiadóját a Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete Juhász Péterrel kapcsolatban

A Fővárosi Ítélőtábla másodfokú, jogerős ítélete szerint a fideszes médiahálózathoz tartozó Origo hazudott, amikor több tucat cikkében azt állította, hogy Juhász Péter, az Együtt volt elnöke úgymond erőszakos cselekményeket követett el volt élettársával szemben. 26 darab cikk szövege előtt, továbbá az internetes sajtótermékként bejegyzett weblap főoldalán jól láthatóan egy közleményt kell közzétenni és 5 millió forint sérelemdíjat is fizetni kell Juhász számára. Ezenfelül a jelentős perköltségeket is a közpénzekkel kitömött KESMA-cégnek kell állnia.