Best WordPress Hosting
 

Újra berendelték a kormánypárti médiumok néhány vezetőjét a Karmelitába

A Gulyáságyú Média munkatársa május 9-én, a Kínai Kommunista Párt főtitkárának budapesti látogatásának idején lefotózta, ahogy Szalai Vivien, a TV2 Média Csoport hírigazgatója és Ómolnár Miklós, a kormánypárti médiaholding, a Mediaworks bulvárpápája is a lezárt Karmelita kolostorba, a Miniszterelnökségnek helyet adó épületbe érkezett.

Orbán Viktor kampányfilmjét is saját riportként tálalva adta le az M1 Híradó

A közmédia nem először álcázza tudósításnak a fideszes propagandaanyagokat, pedig a Nemzeti Választási Bizottság 13:0 arányban már egyszer elmarasztalta a választások efféle törvénytelen befolyásolása miatt az M1 Híradót néhány nappal ezelőtt és megtiltotta az efféle további jogsértésektől – éppen a Media1 egyik cikke nyomán. Az MTVA azonban folytatja a törvénytelen választási manipulációt.

Több millióra megbírságolta a TV2-t és pert nyert az RTL ellen a Médiatanács

A médiahatóság bejelentette, hogy az NMHH Médiatanácsa pert nyert a napokban a Fővárosi Ítélőtáblán az RTL Magyarország ellen, amelynek 6 millió forint bírságot kell fizetnie a Házasodna a gazda miatt. A Médiatanács e heti egyik határozatával egyébként több millió forint bírságot állapított meg a TV2 számára is.

Vitézy: Az ATV új vitát szervez, miután Karácsony Gergely nemet mondott a csatorna főpolgármester-jelölti vitájára

Az ATV fővárosi listavezetői vitát kezdeményez, arra tekintettel, hogy listás

választás is lesz az új szabályok szerint a fővárosi közgyűlésben. Vitézy már biztosan ott lesz.

Duplán kapott ki Orbán Viktor az RTL-től

Kedd után ma, szerdán is pert vesztett Orbán Viktor miniszterelnök a Fővárosi Törvényszéken az RTL online szerkesztősége ellen, tudta meg a Media1. A miniszterelnök 24 óra alatt 3 bírósági pert vesztett el a Markó utcában, 9 nap leforgása alatt már 5-öt.

Karácsony Gergely kikosarazta az ATV-t – a csatorna még bizakodik, hogy a főpolgármester-jelölt újragondolja döntését

Egy portálunk birtokába került dokumentum szerint Simon András, Karácsony Gergely főpolgármester kommunikációs igazgatója azt üzente az ATV vezetőségének egy hivatalos, de egyébként barátságos hangvételű levélben, hogy Karácsony nem tartaná helyesnek, hogy a Partizánon kívül máshol is lenne főpolgármester-jelölti vita, így csak a YouTube-csatorna által szervezett vitában venne részt. Az ATV-nél többen is nagyon meglepődtek, hogy a főpolgármester-jelölt lemondana a legnézettebb közéleti műsorokat készítő lineáris tévécsatorna nézőinek eléréséről. Vezérigazgatójuk azt nyilatkozta a Media1-nek, még bizakodnak, hogy Karácsonyék újragondolják a döntést.

Magyar Péter elmondta, miért nem megy el a Partizán vitájára

A Tisza Párt politikusa arról is beszélt, hogy mely pártok részvételét tartaná indokoltnak a köztévé EP-vitáján. Dobrev Klára, a DK politikusa kritikus posztban reagált Magyar Péter bejegyzésére.

Orbán Viktor elvesztette az RTL elleni bírósági perét is

Ma a Magyar Narancs, majd az RTL.HU Szerkesztősége ellen is pert vesztett a Fidesz elnöke a Fővárosi Törvényszéken, első fokon. Orbánnak ez már legalább a 4. elvesztett bírósági sajtópere kevesebb mint egy hét leforgása alatt.

„Gondolom vmi honpolgár. Nem válaszolunk neki” – írta az MTVA az érdeklődőnek címezve

Amikor még úgy volt, hogy nem lesz az EP-választást megelőzően tévévita az állami médiaszolgáltatónál, egy állampolgár érdeklődő kérdést küldött az MTVA-nak a témával kapcsolatban. Majd meglepve látta, hogy milyen üzenetet kap a kérdésére válaszul.

Magyar Péter és a Mi Hazánk is feltételekhez köti, hogy részt vesz-e a köztévé vitáján

Míg Dobrev Klára (a DK-MSZP-Párbeszéd EP-listájának vezetője), Deutsch Tamás (a Fidesz listavezetője) és Donáth Anna (a Momentum listavezetője) azt üzente, hogy mindenképpen elmegy a közmédia nemrég bejelentett, mégiscsak megrendezendő vitájára, Magyar Péter (Tisza Párt) és Toroczkai László (Mi Hazánk) trükközéstől tart. Márki-Zay Péter (a Mindenki Magyarországa Néppárt listavezetője) is közleményt adott ki a tárgykörben.

Távozott Lola a közmédiától

Mintegy fél évvel azt követően, hogy Lola otthagyta az M2 Petőfi TV-t, az énekesnőből lett műsorvezető most az egész állami médiától is búcsút vett.

Az MTVA műsorára tűzte Hszi Csin-ping válogatott bölcsességeit

Kínában készült dokumentumfilmeket mutat be a közmédia a két ország közötti diplomáciai kapcsolatok felvételének 75. évfordulója alkalmából. Erről írt alá együttműködési megállapodást az MTVA és a China Media Group.

A Nemzeti Színház igazgatója megszabná, hogy melyik médium kérdezheti

Vidnyánszky Attila szerint az RTL a magyar emberek lelkét pusztítja, ezért nem volt hajlandó válaszolni a kérdéseire. A csatorna kikérte a TASZ állásfoglalását.

A Nemzeti Színház igazgatója megszabná, hogy melyik médium kérdezheti

Vidnyánszky Attila szerint az RTL a magyar emberek lelkét pusztítja, ezért nem volt hajlandó válaszolni a kérdéseire. A csatorna kikérte a TASZ állásfoglalását.

Élőben adja a Network4 a szombati Celtic – Rangers focirangadót

A Network4 élőben közvetíti szombaton a Skót Premiership, vagyis a skót első-osztályú bajnokság rangadóját, a Celtic – Rangers összecsapást.

Mégis lesz választási vita a köztévén?

Az MTVA „megkezdte egy nyilvános vita megszervezését az EP-választáshoz kapcsolódóan” – írja a DK-nak küldött levelében Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója.

Videón, ahogy egymásnak estek a Kormányinfón az újságírók

Az újságírók egymást támadták, majd Gulyás Gergely miniszter a sajtómunkásokat. Magyarország, 2024.

Magyar Péter ultimátumot adott az MTVA-nak

A Tisza Párt politikusa 10 napos ultimátumot adott a köztévének: ha nem biztosítanak adásidőt az európai parlamenti választások listavezetőinek televíziós vitájához, demonstrációt szervez a Kunigunda útjára.

Disputa címmel új online vitaműsor indult Z generációsoknak

Az 1995 és 2010 között született fiatalokat (Gen Z) szerepeltető vitaműsorban Trunk Tomi mellett például a Survivor és a Hazatalálsz sztárja is feltűnik.