Best WordPress Hosting
 

Trükkel titkolta el az M1 Híradó keddi riportjában, hogy kifütyülték Orbánt és Ficót Prágában a V4-csúcs előtt

A magyar állami tévé jobbnak látta, ha a nézői inkább nem értesülnek róla, hogy Orbán Viktor magyar és Robert Fico szlovák miniszterelnököt demonstrálók fütyülték ki a V4-ek találkozóján. Ezért aztán a tudósításban egy szót sem említettek róla, hogy ilyen történt, ráadásul a videóban legfeljebb a vájtfülűek hallhattak bármit is a kifütyülésből.

Megint trükközésen érték az Indexet

A NER hálója alá begyűrt Index ezúttal is a Fidesz érdekét szolgálva hamisított. Megcsonkolták Magyar Péter, Varga Judit volt férjének Rogán Antal és társait érintő szavait és a címlapról villámgyorsan eltüntették. A portálnál az utóbbi időben egyre gyakoribbak a durva trükközések.

Novák Katalin lemondása nehéz helyzetbe hozta a fideszes médiát

Úgy számolt be a Metropol, a Bors, az Origo és több más, Fidesz-közeli sajtótermék Novák Katalin köztársasági elnök lemondásáról szombaton, hogy csak a leköszönő államfő búcsúbeszédének szövegét közölték a hírben, magát a kontextust, azaz hogy tulajdonképpen mi vezetett ide pontosan, nem írták bele, ráadásul a Metropol mintegy egy hónapja nem közölt Novák Katalin címkével ellátott hírt a mostani lemondóbeszéd előtt, tehát azok az olvasók, akik csak a Metropolt követik, nem érthetik a nyilatkozatot, mi történt.

A Bors egyáltalán nem hiszi, hogy történt valami érdekes mostanában Novák Katalin körül

Szinte a teljes kormánymédia hozza a kötelezőt a pedofilsegítő férfi elnöki kegyelmének ügyében, de a bulvár szekció koronaékszere a Bors mindenkin túltesz.

Távozik-e az Index főszerkesztője, amiért megcsonkolt levéllel verte át az embereket a Budapest-bérlet ügyében?

A 444 leleplezte, hogy egy megcsonkított, manipulált levélváltozatot közölt a héten Fekete-Szalóky Zoltán, az Index főszerkesztője a Budapest-bérlet ügyében Karácsony Gergely főpolgármester lejáratására, az e-mail egyik legfontosabb, az ügy megítélése szempontjából alapvető jelentőségű részét ugyanis egyszerűen elhagyták az Indexen közölt változatban. A Media1 arról kérdezte az Indexet tulajdonló Indamediát és Fekete-Szalóky Zoltán főszerkesztőt, egy ilyen súlyos manipuláció lelepleződése után posztján maradhat-e a csonkolt levelet közzétevő főszerkesztő.

Átírta az Index a Karácsony Gergelyt támadó cikkét, de a lap lebukott a módosítás után

Jelentősen módosította a kormányközelbe került Index a főszerkesztője, Fekete-Szalóky Zoltán a Budapest-bérlettel kapcsolatos, Karácsony Gergely főpolgármestert támadó cikkét.

Lebukott a megafonos Trombitás Kristóf, manipulált videókat tett közzé

Kiderült, hogy hamisított videókat osztott meg a közösségi médiában a náci karlendítésével elhíresült fideszes influenszer.

Hamisított a Magyar Nemzet, amikor hamisítással vádolta a Media1-et

Egy megcsonkított és kiforgatott értelmű 2022-es újságidézettel, valamint lényeges információk elhallgatásával próbált visszavágni a Magyar Nemzet című kormánypárti sajtótermék abban az ügyben, amit a KAPOS-t című lap robbantott ki, és amiről a kaposvári hírportál nyomán a Media1 is írt. A Magyar Nemzet úgy vádolta meg hamisítással lapunkat a nagyatádi főszerkesztő elbocsátásával kapcsolatos hírrel összefüggésben, hogy közben épp a jobboldali sajtótermék követett el hamisítást és vezetette félre az olvasókat.

HírTV-s hamisítás: őszig már nem foglalkozik vele a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa több mint egy hónapig, július 26-tól augusztus 28-ig ülésezési szünetet tart, így addig nem foglalkozik például a HírTV botrányos hamisítási ügyével sem. A Médiatanács tagjai, ha szeretnék, ezúttal is az NMHH által bérelt, a HírTV egyik alapítójához köthető elegáns wellnesshotelben pihenhetnek.

A legfőbb ügyészhez fordult a HírTV-ben történt hamisítás miatt egy ellenzéki képviselő

Polt Péternek 15 napon belül kell választ adnia a DK-s Vadai Ágnes írásbeli kérdésére a kercsi-híd ügyében készült hamis riport miatt, amibe 7 évvel ezelőtti futballszurkolói felvételeket vágtak be.

Hamisítás a HírTV-n: 7 éves futballszurkolói felvételekkel illusztrálták a kercsi híd felrobbantásáról szóló tudósítást

Angol futballszurkolók 2016-os felvételéről állította azt a HírTV hétfőn, hogy azon a Krímbe vezető híd hétfői megtámadását ünneplő ukránok látszanak.

Videón, amint ellenkezőjére hamisította a közmédia egy sztrájkoló tanár nyilatkozatát a tanári fizetésekről

Úgy vágta meg az állami M1 televízió az alacsony bérek és a rossz körülmények ellen sztrájkoló tanárok egyikének a Debrecen TV-nek adott nyilatkozatát, mintha elégedetten beszélt volna a fizetéséről, holott ennek épp ellenkezője igaz és külföldre költözést tervez.

Olyanért támadta Szöllősi Györgyit, az ATV műsorvezetőjét Szabó Tímea, amit nem mondott – a csatorna keményen visszaszólt, Stumpf András is beszállt

Az ATV szerint Szabó Tímea, a Párbeszéd-Zöldek parlamenti frakcióvezetője uszított hétvégi közleményében Szöllösi Györgyi, az ATV Egyenes beszéd című műsorának műsorvezetőjével és a csatornával szemben. Az erdélyi árvaházakban történt, gyerekek elleni erőszakról a tévéműsorban is idézett, Böjte Csabával készített interjút író Stumpf András, a Válasz Online újságírója is kemény kritikával illette a politikust és „ordenárénak” nevezte a kommunikációját a témában. Cikkünkben összeszedtük, mi vezetett oda, hogy ennyire egymásnak feszült a televízió és az ellenzéki politikus az elmúlt napokban.

A köztévé szerint nem hamisítás, hogy úgy vágta össze a civil megszólalók nyilatkozatait, hogy az a Fidesz narratíváját szolgálja

Az M1 Híradó című műsorban az őket lebuktató 444-et hazugozták, majd „szerkesztői szabadságnak” nevezték a történteket, vagyis azt, hogy vágással az eredeti megszólalóktól kapott nyilatkozatokból fontos részeket hagytak el. A műsorban Soros Györgyöt is felemlegették és a 444 mellett a Telexet és az RTL-t is hazugnak nevezték.