Best WordPress Hosting
 

Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata újabb milliárdos osztalékhoz jut egy médiacégből, amely állami reklámokat is befogad

A választások másnapján tette közzé beszámolóját Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata titokzatos médiavállalata, az állami reklámbevételekre is szert tevő Top News Hungary.

Újabb márkát vásárol fel a Szallas.hu tulajdonosa

80 százalékos részesedést vásárolt a Szallas.hu platform tulajdonosa, a Szallas Group, a Litoralulromanesc.ro szállásközvetítő oldalt üzemeltető cégben, és ennél a pontnál nem is állnak meg.

Az Átlátszó beperli a közmédiát az eltitkolt kínai megállapodások miatt

Az MTVA több kínai állami szereplővel írt alá megállapodást májusban, ám azok tartalmát még közérdekű adatigénylésre sem voltak hajlandók nyilvánosságra hozni.

Nem biztos, hogy Balásy Gyula cégei nyerik a korrupció elleni kommunikációs tendert – Az Integritás Hatóság kommunikációs vezetőjét kérdeztük

Mehlhoffer Tamás, az Integritás Hatóság kommunikációs vezetője a Media1 érdeklődésére megerősítette, hogy a korrupció elleni kommunikációs tevékenységre meghirdetett közbeszerzésükön valóban elindultak Balásy Gyula cégei, a New Land Media és a Lounge Group, és megerősítette azt is, hogy az első körös kiválasztási folyamaton is túljutottak a vállalkozások, de ez még közel sem jelenti azt, hogy ők lesznek végül a 2. kör, vagyis a tender győztesei.

Náci tempó újságírókat vallási alapon listázni – Deutsch Tamás Magyar Péter ügyéről

A Fidesz európai parlamenti delegációvezetője szerint nincs helye a közéletben olyan személynek, aki újságírókat a felekezeti hovatartozásuk nyilvánosságra hozatalával próbál sarokba szorítani.

Elítélte Magyar Péter tettét a Magyar Nemzeti Médiaszövetség

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) kormánypárti ellenlábasa, a Magyar Nemzeti Médiaszövetség (MNMSZ) azt írja, felháborodva tapasztalta, hogy egészen új sütetű politikusok is azonnal a fenyegetőzést, a magánéleti kérdések kiteregetését és a listázást választják, ha nekik nem tetsző újságírókkal vagy sajtótermékekkel találják szembe magukat.

Magyar Péter bocsánatot kért az éjszaka történtek miatt

Újabb Facebook-bejegyzéssel jelentkezett a Tisza Párt alelnöke kedden délután, aki most már jóval békülékenyebb hangot ütött meg, mint korábban, amikor még az ATV Zrt. egyes munkavállalóinak felekezeti hovatartozásáról is publikált adatokat, ráadásul mint az kiderült, egyes esetekben valótlan információkat közölt.

MÚOSZ: Törvénytelen Magyar Péter ATV-sekről készült vallási listája

Kocsi Ilona, a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) elnöke nyilatkozott a Media1-nek arról, hogy miután Magyar Péter másfél perc után távozott az ATV Egyenes beszéd című műsorából, a politikus nyilvánosságra hozta a televízió több munkatársának vallási hovatartozását. A legnagyobb hazai újságírói szervezet szerint törvénytelenség ilyen listákat közzétenni. A MÚOSZ elnöke elmondta azt is, hogy Vicsek Ferenc, az ATV-t bíráló hétfő esti Facebook-bejegyzése csupán a személyes véleménye, az nem tekinthető az újságírói szervezet álláspontjának.

Büntetőeljárás indulhat Magyar Péter ellen, amiért jogosulatlanul közzétette több ATV-s munkavállaló felekezeti hovatartozását

Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója lapunknak hangsúlyozza: munkatársaikat megilleti a személyes adatok védelméhez fűződő jog, a televízió egyes munkatársainak felekezeti hovatartozásának nyilvánosságra hozatalát a büntetőtörvénykönyv is szankcionálja. Tényi István, az ismert feljelentő a NAIH-nál már panaszt is tett jogosulatlan adatkezelés gyanúja miatt Magyar Péter az ATV munkavállalóinak vallási hovatartozására vonatkozóan közzétett listája ügyében.

Szakmai vétség miatt leváltja a Telex Sajó Dávidot a Telex After éléről

Sajó bosszúból közzétette egy zenei producer, Hundred Sins képmását annak ellenére, hogy ő ehhez nem járult hozzá. A Telex nem hagyja következmények nélkül az újságíróetikailag aggályos ügyet.

Balásy Gyula cégei népszerűsíthetik a korrupció elleni küzdelmet

Könnyen lehet, hogy a NER-kedvenc médiavállalkozóra bízza végül az állam a korrupcióellenes harc fontosságának kommunikációját.

Magyar Péter nyílt levelet írt az MTVA vezérigazgatójának

A Tisza Párt alelnöke azt követeli, hogy az EP-választások eredménye alapján legnagyobb ellenzéki erő is kapjon végre adásidőt az állami televízióban, ne csak Orbán Viktor miniszterelnök.

Magyar Péter közzétette az ATV több munkavállalójának vallási hovatartozását

A Tisza Párt alelnöke az Egyenes beszédben történek után kipublikálta a Facebookra hétfő este, hogy az ATV egyes munkatársai mely egyháznak a tagjai. Ezek a vallási adatok személyes adatnak minősülnek.

Dühösen kirohant Magyar Péter az ATV élő adásából – közleményben reagált a csatorna, valamint a politikus is megszólalt

Magyar Péter napok óta azt terjeszti, hogy az ATV nem hívja meg a műsoraiba, a televíziót pedig propagandatelevízióként emlegeti. A televízió ezt megelégelve a 7. élő szereplésére egy dossziéba gyűjtötte a náluk történt eddigi szerepléseket. A dossziét az Egyenes beszéd élő adásában nyújtottak át neki, de a Tisza Párt alelnöke ezek után feldúltan elhagyta a műsort.

Veszteséges lett a 444 kiadója, pedig a korábbi évet még jelentős profittal zárták

A 444.hu hírportált és a Qubit portált működtető Magyar Jeti Zrt. a 2022-ben kimutatott 156 millió forintos nyereség után 2023-at már 50 milliós mínuszban, veszteséggel zárta.